دختر منم همینه . عرق بید بخر با پنبه بزن به جای دونه ها . خوب میشه . عرق بید. منظورم بیدمشک نیست
لوسیون میزنی؟!
گرمیه نباید چیزای گرم بخوری
بخاطرع گرمی هست
اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗
✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم
خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
زیاد پتو نپیچ مال پسر منم زد ولی دونه ریز کم
داره تپول میشه واسه همون
شاید حساسیت ب پروتئین گاوی داره..دخترمنم اینجور بود
عرق سوز نشده؟
بعد یکسری جوش هست از بدو تولد یا یک ماهگی زده میشه و خود به خودم خوب میشه برای دختر من روی شکمش زده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.