۱ پاسخ

من عدسی ک درست میکنم بخاطر لعابش آرد برنج میریزم.ب این صورت ک پیاز رو یه کم با کره تفت میدم بعد آرد برنج و گوجه رنده شده رو بهش اضافه میکنم و تفت میدم عدس رو میریزم و اب .در آخر هم یه کم ورمیشل میریزم ک جا بیفته

سوال های مرتبط