۵ پاسخ

ظرف شیشه ای بهتره

مگه شیر وفریز می‌کنی🙂🙂

یک سری پلاستیکهای مخصوص جمع اوری شیر هست که جای تاریخ هم داره یه بستشو بگیر.ضرر هم نداره

شیشه ای ظرفتم نصفه پرکن که وقتی یخشو بازمیکنی سر نره

کیسه مخصوص هست، از سیسمونی فروشیا میتونی بگیری، اینترنتی هم میتونی بخری

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۱۴ ماهگی