۴ پاسخ

دقیقا به منم همینو گفته☹️

۳۷ و یک روز ب بعد میتونی بری خصوصی ولی اگر بچه اجازه داد تا ۳۸ و چند روز صبر کن تا بچت خوب وزن بگیره

وقیقا ابجی من اینجور شد انقدر ترس داشت اخرم زود زایمان کرد رفت دولتی

گفته بالا ۳۷ دیگه

سوال های مرتبط