۶ پاسخ

از ماما مشورت بگیر
خیلی زود هم نبند
چون بخش داخلی بدنت
سریع برنمیگردن سر جاش
و نباید بهشون فشار اورد
همینطور ک ۹ماه طول کشیده بزرگ بشه باید همنطور فرصت داد کوچیک بشن

از همین الان مدام ببند هر چقدرم درد داشتی ارزش داره
من اشتباه کردم نبستم

عزیزم از همون روز زایمان بهتره لگنت رو ببندی

یع سوال شماهم مثل من حالت فشرده تو معده و شکمم انگار نفس کم میاد

چرا زود زایمان کردی

روز اول

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی