۹ پاسخ

فکـکنم مینویست نارس ولی کامله

۳۶هفته۶روز زایمان کردم.هم گفتن زوده
هم رفت ان ای سی یو ۷روز
ولی برا اکسیژن خون ک پایین بود رفت

میگن قبل ۳۷ به دنیا بیاد زایمان زودرس حساب میشه
من پسر خودم ۳۶ هفته و ۵ روز به دنیا اومد ولی خداروشکر دستگاه نرفت..

۳۶هفته کلا زود راس ۳۸هفته یک روز بچه کامل میش

منم ۲۶ تاریخ زایمانم هست سزارین

تایم عمل من ۳۸ هفته تکمیله

من رفتم دکتر، بهم گفت تاریخ زایمان میشه ۲۶ خرداد که بچه ۳۸ هفته و ۶ روزه
بنظرتون واسه سزارین دیر نیست؟

میگن زودرس ولی خوب معموولا نمیرن دستگاه مگه این ک مشگلای دیگه باشه بعضیا ۴۰هفته هم میرن

اسما اره زیر ۳۷
اما کامله

سوال های مرتبط