مامانایی که پوشک مولفیکس گرفتین ، برای بیمارستان سایز صفر میبرین یا یک ؟

۱۰ پاسخ

مولفیکس کلا صفر نداره

با این وضعیت اقتصادی به نظرتون میشه من مولفیکس بخرم بذارم کنار ؟ زیاد منظورمه

من هم سایز صفر میبرم هم سایز یک

مولفیکس نیوبرنش سایز یکه،از ۲/۵کیلو تا ۵کیلو

پسرم ۳.۶۵۰ بود سایز ۱ گرفتم

سایزیک

ما بی بی فقط صفر داره

سایز صفر باید بگیری پسر من ۳۸۵۰ وزنش بود پنج روز اول سایز صفر استفاده کردیم

من سایز صفر مای بی بی گرفتم

من سایز یک گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی