مولفیکس کلا صفر نداره
با این وضعیت اقتصادی به نظرتون میشه من مولفیکس بخرم بذارم کنار ؟ زیاد منظورمه
من هم سایز صفر میبرم هم سایز یک
مولفیکس نیوبرنش سایز یکه،از ۲/۵کیلو تا ۵کیلو
پسرم ۳.۶۵۰ بود سایز ۱ گرفتم
سایزیک
ما بی بی فقط صفر داره
سایز صفر باید بگیری پسر من ۳۸۵۰ وزنش بود پنج روز اول سایز صفر استفاده کردیم
من سایز صفر مای بی بی گرفتم
من سایز یک گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.