عزیزم من برعکس بقیه میگم ببرش دکتر یا گفتاردرمان یه ارزیابی کن ببین چی میگن. درسته بچه ها با هم فرق میکنن ولی به هرحال همه چی یه محدوده ای داره
دخترمنم همینطور بودم
ی مدت ک جنگ بود
رفتیم شهرستان دورش شلوغ بود همیشه
تو همون یک ماهی ک اونجا بودیم
بلبل زبون شد خداروشکر
الان همه چی میگه
دختر منم اصلا جمله نمیگه
سعی میکنم زیاد اذیتش نکنم.
خودم خیلی باهاش حرف میزنم
فقط کلمه میگه
پسر من انقد سوال میپرسه مغزمو خورده دیوونه شدم از دستش
پسرمنم نمیپرسه و کلمه کم میگفت بردم دکتر گفت امگا سه بده و تخم کفترم دادم الان خیلی بهتر شده دو کلمه ای میگه
اره پسرمنم دقیقا مثل پسر شماست منم برام سواله چرا نمیپرسه این چیه وفلان میفهمه درک داره کاری بگم انجام میده بگم بیارو ببر انجام میده فقط جمله نمیتونه بگه واینم ک سوال نمیکنه منم تو ذهنم امروز اومد ولی خب بردمش کاردرمانی گفت بچت سالمه نیاز نداره گفتارم بردمدچون وابسته منه گفت تا۳ونیم وایسا کلاس مادرو کودک ببر مستقل بشه بیار
اگه حساسی حتما پیش یه دکتر خوب ببر ،،، به نظرم مامانا نمیتونن باگفته شما تشخیص درست بدن،،، شما پیش یه دکتر خوب بری دلت هم اروم میگیره که باید چکار کنی ،،،
بعصی بچه ها کلا ارومن و حرف نمیزنن وگ ن دلیل نمیشه مشکلی داشته باشن
خیلیا میگن بچه ها باهم فرق دارن ولی این برای ۱۸ ماهگی و ۲ سالگیه نه ۳ سالگی!
شما الان حتما باید ببرینش گفتاردرمانگر
پسر منم اینجوری مثلا میگه مامان اب .مامان سوپ .بابا نیست زیاد جمله نمیگه
تخم کبوتر بدش من دادم ی سوال هشت ماهش بود جمله میگفت
بچه ها فرق دارن. ولی باهاش بیشتر صحبت کن. قصه بگو. کمکش کن جمله هم بگه
امگا۳بده
مقایسه نکت بچه بابچه فرق داره
نگران نباش پسر منم هنوز کامل نشده هربچه آیی باهم فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.