۶ پاسخ

شاید برفک زده دهنش نمیخوره
پسر دوستم یهو اینطوری شد دو روز بردن دکتر گفت برفکه اذیت میشه بخوره دارو داد یکی دو روزه خوب شد

میگم شربت زینک میشه بدون تجویز پزشک داد واسه اشتها یا ضرر داره سرخود بدی؟؟

فکر کردم فقط پسر من اینجوریه 🥴😧

بچه منم یه دونه ۳۰ خورده تو خواب هم نمیخوره

بزار خوابش عمیق بشه تو خواب بده غذای کمکی بده اعتصاب شیر کرده

چرا؟؟

سوال های مرتبط