۵ پاسخ

نبات داغ بهش بده

شاید دلش درد میکنه؟ کولیک داره ؟

پسر منم شیشه و پستونک نمیگیره
شیرمم کمه و بی قوته
برا همین دکتر گفت از ۴ ماهگی غذا رو شروع کن اونم نمیخوره
بسکه از گشنگی نق میزنه به سینه ی خالی و بی جونم آویزونه از غصه دارم دق میکنم
کاش شیرم مونه داشت قوت داشت آویزون بودنش فدا سرش
مادر شدن همینه ولی اینکه همش گشنس داره دقم میده😭😭😭😭

دندون

شیر تو هم نمیخوره؟

سوال های مرتبط

مامان فَندُقیا💙🩷 مامان فَندُقیا💙🩷 ۱ سالگی