نبات داغ بهش بده
شاید دلش درد میکنه؟ کولیک داره ؟
پسر منم شیشه و پستونک نمیگیره
شیرمم کمه و بی قوته
برا همین دکتر گفت از ۴ ماهگی غذا رو شروع کن اونم نمیخوره
بسکه از گشنگی نق میزنه به سینه ی خالی و بی جونم آویزونه از غصه دارم دق میکنم
کاش شیرم مونه داشت قوت داشت آویزون بودنش فدا سرش
مادر شدن همینه ولی اینکه همش گشنس داره دقم میده😭😭😭😭
دندون
شیر تو هم نمیخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.