فک کنم دماغش گرفته خوب تخلیه کن
اول بهش استامینوفن بده. بعد هرطور که شده با قطره چکون تو دهنش شیر بزیز تا یه کم سیر بشه. مای بی بی هم نکن.. روی قفسه سینشو با روغن زیتون یا روغن مایع بمال. وپلاستیک بزار روی قفسه سینش
عزیزم ببرشدکتر
بینیش ومرتب تمیز کن که خوب بتونه نفس بکشه تا شیر بخوره بعدم با سرنگی قاشقی چیزی بهش شیر بده که خدایی نکرده قندش نیوفته
با ثطره چکون بده بهش قندش نیفته
با سرنگ بهش شیر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.