۷ پاسخ

عزیزم همینجوری که نیست یه عالمه بهت آمپول ودارو میدن باید استفاده کنی که تخمک ها بالغ بشن تو هر ماه یه دونه تخمک آزاد میکنی اون موقع شاید ده تا بیستا ازت تخمک بکشن . عملش هم با بیهوشی کامل ازتریق واژن انجام میدن

سیستم بدنت نابود میشه بعدم چرا لچه اتو بدی کس دیگه بزرگ کنه چه گناهی داره که پیش مامان خودش نیست

باید زیر سی سال باشی مشکل خاصی نداشته باشی حداقل یه بچه سالم به دنیا اورده باشی

چجوریه ؟

کجا میگیرن من چندمرحله برم شاید یکم دستمون باز بشه مردیم از بی پولی 🤣

بله هم بیهوشی داره هم درد داره مثل مرحله پانکچر کساییه ک آی وی اف میکنن

پول میدن ؟؟ اگه میدن برم تخمدانمو اهدا کنم 💸🥸

سوال های مرتبط

مامان سیدمهدی مامان سیدمهدی ۲ سالگی