دندون بچه هاتون میخواست در بیاد چی زدید

۴ پاسخ

فقط ژل باریج. جوابه

ژل باریج گیاهیه خیلی هم عالیه درد رو آروم میکنه قیمتشم خیلی مناسبه کوچولو مث پماد چشمی هاس
اگه خونگی هم میخوای آب پیاز رو بگیر چندقطره آب لیمو ترش تازه هم بریز قاطی کن و با انگشتت بمال روی لثه ش زودی دندونش میزنه بیرون و راحت میشه ن خودش اذیت میشه ن شما

ژل باریج بگیر بزن بی حس میشه یا یکمی استامینوفن بمال به لثه هاش

دیفن هیدرامین با آبلیمو میمالم به لثه پیازچه هم میدم دستش میکشه خودش رو لثه هاش

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی