من تا 12 هفته رو شکم میخوابیدم 😂
منم گاهی رو شکم میخام
حس میکنم استخونام اینحور اروم میشن
منم از به اقدامم نخوابیدم رو شکم
چون علاعمم زیاد بود خودم میترسیدم و رعایت میکردم
منم از وقتی فهمیدم یه ماه میشه دیگه نمیخوابم رو شکم همش رو پهلو میخوابم
از همون ۶ هفتگی نخوابیدم
من از همون اول نخوابیدم رو شکم
من ک تا فهمیدم گفتن نباید رو شکم و یا صاف خوابید ب پهلو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.