آبپز میکنم براش
نمیرو با کره
ابپز میکنم با خامه یا کره یا پنیرخامه ای
میتونی داخل کوکو سیب زمینی هم بریزی
پنکک درست کنی باهاش
من نیمرو درست میکنم با کره
میتونی تو پوره سیب زمینی و...قاطی کنی میتونی با ماست پرچرب قاطی کنی
البته من اکثرا زرده رو با کره قاطی میکنم میدم چون دخترم طعم زرده رو خیلی دوست داره برای همین با چیزای دیگه قاطی نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.