سلام خانما قیمت سونوی آنتی و آنومالی چقدر هست؟

۱۵ پاسخ

انتی من رفتم۲۵۰۰ بدون بیمه

انتی ۳۷۰۰ شد بیمه داشتم ولی کم نکردن
انومالی هم۲۷۰۰ گفت با بیمه ۱۷۰۰
اگه بیمه داری بگرد مراکز طرف قرداد بیمتو پیدا کن که انلاین کسر شه برات

برای من دوقلو بود آنتی شد ۵۱۰۰ آزمایشش ۱۷۰۰
اونومالی گفته برای هر قل ۵ تومن‌

انتی قبل عید فکرکنم ۳تومن شد ازمایشش ۱۲۰۰ انومالی هم ۶۷۰۰ من سونو ابراهیمی میرم فکر کنم بقیه ارزون تر باشه

شهر به شهر فرق داره عزیزم

ان تی سونو ۵ و خورده ای آزمایش ۱۸۰۰ و سلفری ۱۳ تومن

برا من آزاد بود
ان تی 4،200
آنومالی 3،600

ممنونم ازتون ❤️😘

سلام
برو دکتر صداقت سپاه مینشینه کارش هم خوبه من اون هفته رفتم ان تی 1600

انتی شیراز 5100

انومالی ۲۸۰۰

آنتی ۲۷۰۰
انومالی۳۶۰۰

ان تی نمیدونم آنومالی 2/500

انومالی نزیک ۴ملیون

آنتی رفتم با بیمه شد ۲۰۰۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری
مامان حبه انگور🐣 مامان حبه انگور🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری