انتی من رفتم۲۵۰۰ بدون بیمه
انتی ۳۷۰۰ شد بیمه داشتم ولی کم نکردن
انومالی هم۲۷۰۰ گفت با بیمه ۱۷۰۰
اگه بیمه داری بگرد مراکز طرف قرداد بیمتو پیدا کن که انلاین کسر شه برات
برای من دوقلو بود آنتی شد ۵۱۰۰ آزمایشش ۱۷۰۰
اونومالی گفته برای هر قل ۵ تومن
انتی قبل عید فکرکنم ۳تومن شد ازمایشش ۱۲۰۰ انومالی هم ۶۷۰۰ من سونو ابراهیمی میرم فکر کنم بقیه ارزون تر باشه
شهر به شهر فرق داره عزیزم
ان تی سونو ۵ و خورده ای آزمایش ۱۸۰۰ و سلفری ۱۳ تومن
برا من آزاد بود
ان تی 4،200
آنومالی 3،600
ممنونم ازتون ❤️😘
سلام
برو دکتر صداقت سپاه مینشینه کارش هم خوبه من اون هفته رفتم ان تی 1600
انتی شیراز 5100
انومالی ۲۸۰۰
آنتی ۲۷۰۰
انومالی۳۶۰۰
ان تی نمیدونم آنومالی 2/500
انومالی نزیک ۴ملیون
آنتی رفتم با بیمه شد ۲۰۰۰۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.