چندین ساعت وقت هست اصلا نگران نباش
حموم کن وسایلتو بردار بعد برو
کیسه اب پاره بشه تا بعذ ۱۲ساعت وقت داری
باسه من شب ساعت ۸ ترکید فردا ساعت ۳و نیم ظهر عمل کردن
دوقلوها که کیسه آبشون فرق داره معمولا
احتمالش خیلی کمه
استراحت کن عزیزم
بیشتر بخواب که بعد از زایمان وقت سرخاروندن نداری
ساعتها فرصت داری عزیزم.نگران نباش
چیزی نمیشه منم دوقلو باردار بودم قبلاً کیسه ابم تو ۳۴ هفته پاره شد زایمان کردم خدا رو شکر نی نی هام هم حالشون خوب بود
تا این هفته ها رابطه نداشته باش دوقلوها سزارین میکنن
منم دوقلو باردارم خيلي استرس دارم
ب این چیزا فکر نکن اصلا
اصلا نترس عزیزم،کیسه آب که پاره بشه فرصت داری برسی به بیمارستان. شما هم که سزارین هستی فورا عملت میکنن.
خب بترکه چیزی نمیشه ک 😐من کیسه ابم پاره شد روز بعدش زایمان کردم چیزی نمیشه نترس
عزیزم مراقبت کن رابطه نداشته باش،کار سنگین نکن،زیاد خمو راست نشو انشالله که هیچ اتفاق بدی نمی افته بعدم وقتی کیسه اب پاره میشه ۲تا۴ساعت تایم هست برا زایمان نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.