سلام مامانا گرمایی یا سرمایی بودن ربطی ب جنسیت داره

۶ پاسخ

من تو تابستون بخاری میزدم پسر بود 😐😐😐
یبارم رفتم سرم بزنم از لرز شدید کولر درمونگاه رو خاموش کردن 😂

من اوایل همش سردم بود لرز داشتم دختر

نه عزیزم

من بچه اولم پسر بود همش سردم بود الآنم دختر باردارم اوایل همش سردم بود

والا نمیشه گفت مثلا من خودم یه بار سردمه یه بار گرممه گر میگیرم.

میگن گرما پسره سرما دختر اما چقدر حقیقت داره معلوم نیست

نمیدونم ولی من سردم بود اوایل
همه میگفتن دختره
که سونو هم احتمال دختر داد😍

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد