۲ پاسخ

نه چه عیبی داره همین که بچه گشنه نمونه من بعد ظهرا سیب زمینی سرخ میکنم میدم بخوره

نه عیبی ندارع مهم اینکه سیر بشه دیگه

سوال های مرتبط