۶ پاسخ

منم سیب زمینی با پوست دوست دارم هم آتیشی هم سرخ

من پوست میگیرم و بخارپز میکنم یا با گوشت میذارم داخل شیشه

مرسی عزیزم
که گذاشتی

میتونی پوست بگیری و بزاری بخارپز‌ بشه
آبپز‌ نه
بخار پز

چ جالب بود مرسی🌹

مرسی عزیز💜

سوال های مرتبط