۱۳ پاسخ

بدون پوست بخار پز کن

بخار پزکن

بدون پوست

بدون پوست

بدون پوست

باید از چند وقت بریم سیب زمینی؟

چرا برا من هر مدلی میپزم تلخ میشه یکم

من دیشب بدون پوست پختم بعد یکم ابجوش اضافه کردم بهش خیلی خوب خورد دخترم از فرنی بهتر خورد

بدون پوست

من با پوست آبپز میکنم بعد پوستش رو میگیرم

من بدون پوست می‌زارم

مامانم میگ سیب زمینی بشور بعد با پوست آبپز کن بهتره

بدون پوست

سوال های مرتبط