۴ پاسخ

سلام .
پوره سیب زمینی برای ۶ ماه ی خورده سنگینه

پوره کدو بده اما سیب زمینی سنگین برای الان

سیب زمینی رو پوست بکن و تیکه های ریز بکن... بخارپزش کن... آب تو قابلمه بریز... روش یه آبکش استیل بزار... طوری که آب به کف آبکش نرسیده باشه و سیب زمینی تو آب نباشه... درشو بزار... بزار با شعله هم قشنگ نرم بشه... بعد که خنک شد با شیر خودت یا شیرخشک رقیقش کن... نه سنگین نیست... من که دخترم خیلی حساسه به همه چی مشکلی نداشت خداروشکر

نه سنگین نیست.سیب زمینی رو بذار بپزه بعد با کره و شیرخشک میکس کن و به اندازه دلخواه رقیقش کن.اگر شیر خشکی نیست با آبی که سیب زمینی رو توش پختی رقیقش کن(سیب زمینی رو پوست بگیر و آبپز کن)

سوال های مرتبط

مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 ۱ سالگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا مامان دیانا ۸ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱ سالگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی