ممنون ازتون
سیب زمینی رو بزار یا آب پز بشه یا بخار پز، اگر آبپز کردی آخر پخت یکم کره پاستوریزه اضافه کن نزار آبش خشک بشه و بعدش له کن یکم آبکی باشه نزار سفت بشه
سیب زمینی رو آب پز کن بعد با گوشتکوب له کن با آب یکم رقیق کن
من وقتی بچم کوچیک بود از صافی هم رد میکردم
سیب زمینی روبپز له کن😅 این سوال داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.