۴ پاسخ

بدون پوست

پوست بگیری بهتره .چون بعضی سیب زمینی ها زیر پوستشون سبز هست که باید اون سبز ها گرفته بشه

پوست بگير

من پوست ميگيرم

سوال های مرتبط