۳ پاسخ

شیرخشک هم قاطی کنم یا همون نمیخوادبا آب سیب؟؟؟

بدون پوست
نگینی خورد کن بخار پز کن بعد کاملا میکس کن
طعم کمپوت میده خیلی خوشمزس😋

بدون پوست آب پز کن بعد پوره کن

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرم😘💙 مامان گل پسرم😘💙 ۱ سالگی
مامان 😍tiam💕 مامان 😍tiam💕 ۱ سالگی