پوره سیب چجوری درست کنم ؟

۱ پاسخ

سیبو پوست بگیر کوچیک کوچیک کن یه ذذذررره شکر بریز اندازه یه نعلبکی آب بریز روش رو شعله کوچیکه گازت 10 دقیقه ای میپزه بعد لهش کن همینطوری یا تو فرنی و اوتمیل بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان 😍tiam💕 مامان 😍tiam💕 ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی
مامان دور دونه مامان دور دونه ۱۶ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی
مامان گل پسرم😘💙 مامان گل پسرم😘💙 ۱ سالگی