۲ پاسخ

عزیزم وقتت بخیر ان شالله نی نی به سلامتی بغل کنی.شما ذخیره تخمدانتون چند بود؟ طبیعی باردار شدین یا دارو؟

اتفاقا من چهارشنبه زایمان داشتم سزارین.خیلی عالی بود و رسیدگیشون خوب بود اصلا نمیزاشتن ادم اذیت بشه من راضی بودم

سوال های مرتبط