من بیشتر رو خمیر میزنم یکم روی مواد خیلی خوب میشه
اگه پنیرت زیاده هم زیر موادت بزن هم روش اگه کمه فقط روش بریز
هم روی خمیر هم روی مواد
هم کمی روی نان که سس زدید و هم موقع اتمام کار روی مواد...و بعد روی پنیر کمی آب اسپری کنید باعث میشه کشسانی پنیر بیشتر بشه
من میریزم روش بعد زیتون و دلمه میریزم رو پنیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.