۹ پاسخ

من از نوزادی پاپوش پاش کردم عادت داشت الان حیاطم می‌ره صبر می‌کنه اول دمپایی بپوشه

دختر من دیشب چنان گریه ای میکرد اصلا پاشو زمین نمیزاشت😂😂

از اول پاپوش پوشوندم هنوز راه ک‌نمیرع ولی همچنان ک‌پاپوش دوست داره میپوشونم

کم کم بده پاش باهاش تمرین کن یاد میگیره دختر من کفش میکردم پاش سرجاش وایمیستاد بعد چند روز دیگ خوب شد

چند روز بین اسباب بازیاش روی زمین خونه بود باهاش بازی میکرد...بعد روزی نیم ساعت تو خونه پاش میکردم تا یک هفته ،اوکی شد

پسر منم میترسید ازین دمپایی سوتیا که سبک تره پاش کردم یه هفته بعدش با کفششم اوکی شد

دخترمنم میترسیدمن هی براش پوشیدم ودستشومیگرفتم ک باهاشون راه بره تادیگه خوشش اومدووقتی میخایم بریم جایی خودش کفشش رابرمیداره واشاره میکنه بپوش پام

از همون اول پاپوش پاش کردم من. الان هنوز راه نمیره اما عاشق کفش جغجغه ایش هست دخترم

قبلا پاپوش نمیپوشوندیش؟

سوال های مرتبط