۸ پاسخ

بازارا بازن همه دارن میرن منم مثل تو میترسم نرفتم نادری یه ساعت رفتم کیان خرید کردم و برگشتم

پری شب رفتم بازار کیان با اینکه هیچ لباس خوب نداره دو تا دست گرفتم براش

دیروز رفتم

رفتم قبل جنگ

من قبل این اتفاقات خریدم

نه بابا

همشو بهمن ماه اینترنتی خریدم

نه هنوز نرفتم من

سوال های مرتبط