۸ پاسخ

بچه دلش میپوسه همش خونه باشه ماهم هرروززز بیرونیم. یا پیاده یاکالسکه.

اره من همه جا میبرم پسرمو بزار دنیارو ببینه

دخترم برا بیرون گریه میکنه...چون هر روز میریم دنبال پسرم از مهد میارم یه روز ک نمیریم انقد گریه میکنه 😅🍀😂😂😂😂

نبرم بیرون بهونه میگیره عادت کرده

بله.

مواظبش هستم جاهای زیاد شلوغ نمیبرم

ن چه ویروسی

هوم اره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان کایرا مامان کایرا ۱۲ ماهگی