خانماراسته قیمت شیرخشک بالای۴ملیونه؟؟؟

۷ پاسخ

نمیدونم تو شبک ای ن تر نوشته بود زیرنویس

چوکارهههه
ن داداش من همین امشب گرفتم سهمیه هم نداشت آزاد گرفتم ۲۹۰

ایرانی ها یا خارجی ها

فک کنم آزاد سیصد و خورده ای بود

۲۸۵ بود ایرانی نگو گرون شده این بچه ها چی بخورن خدا😭😭😭

خارجیا شاید ولی ایرانی فک نکنم انقد باشه

چ شیر خشکی🤐

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 ۱ سالگی