سوراخ نکردم. گذاشتم هروقت خودش خواست ببرم.
و این روزها واقعا دعا میکنم نخواد. چند روز پیش یه مامانی تاپیک گذاشته بود که تو گارک در حد چند دقیقه دخترش از جلوی چشمش دور شده، وقتی برگشته گفته اون خانمه گوشوارههام رو ازم گرفت.
سوراخ نکردم
گذاشتم هر وقت خودش خواست
دو ماهگی
۶ماهگی گلم
6ماهگی
همین ماه تو سه سال ده ماهگی
هشت ماهگی
از دکتر زنان و دکتر اطفال و دکتر عمومی پرسیدم هرسه گفتن حتما واکسن ۶ ماهگی بزن بعد ، زودتر نزن سیستم ایمنی بچه ضعیفه، مشکل پیش میاد ، منم دقیقا یک هفته بعد واکسن ۶ ماهگی زدم خدا روشکر ، خیلی راحت بود و بدون دردسر
کلا بنظرم زودسوراخ نکنی بهتر. چون گوشواره طلاکه خطرناکه بندازی.چیزیم نندازی زودپرمیشه سوراخش یا جای خالی گوشواره همیشه به چشم بقیه میاد.همون فک کنن خودت نخواستی سوراخ کنی بهتره.جداازینا بچه موقع خوابیدن باگوشواره اذیت میشه بدخواب میشه.میکشه .
سوراخ نکردم.چون میترسم گوشواره طلابندازم تواین گرونی ی دزدی پیدابشه خیلی خطرناکه برای بچه.حالاوقت برای سوراخ کردن زیاده
من ۵ ماهش بود سوراخ کردم
۲ ماه و ۱۸ روزگی
من سوراخ نکردم هنوز با این که قبل به دنیا اومدنش براش گوشواره خریدم
سوراخ نکردم هنوز
من ۶ماهگی
دو ماهگی
هنوز نکردم
سلام زهراجون خوبی؟نیستی چیکارامیکنی؟دخترت دنیا اومده؟من ۴۰ روزگیش سوراخ کردم
۶ ماهگی ولی باید میزاشتم بزرگ بشه بعد براش سوراخ کنم مثلا ۷ سالگی
من هنوز سوراخ نکردم دوست ندارم
دخترم دوسال و نیم داره هنوز سوراخ نکردم میگم بزار بزرگ بشه خودش تصمیم بگیره
۵ ماهگی هردو دخترم
سوراخ نکردم
6 ماهگی
دوماه پیش خودش خواست بردم سوراخ کرد
پنج ماهگی
۵ماهگی ....سعی کن نزدیک زمان واکسنهاش نباشه چون موقع واکسن اذیت هستن
4ماهگی
۵ماهگی
نکردم هنوز
من ۲ ماهگی
هنوز سوراخ نکردم
سه ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.