خانما ب تازگی کسی بیمارستان بسکی زایمان کرده ؟هزینش چقد شد؟

۴ پاسخ

برا من حدود 22تومن شد

من زایمان کردم 6روز پیش ولی من بیمه دارم

برای بهمن۴۰۴ دوستم بسکی سز شد دوتا طبیعی اینیکی سز تقریبا۲۰تومن در اومد براش البتع بیمه رانندگان بود ماشین بزرگ داشت همسرش

سوال منم هست 😂کسی گفت خبرم کن 🤦‍♀️

سوال های مرتبط