۷ پاسخ

عزیزم من یه جعبه پلمپ دارم با یه پنج تا دونه بیا ازم بگیر شیاف اکتوژسته
من هم مامام هم دکتر بهم گفتن تا ۳۶ هفته بزار

وای منم کلی گشتم با منت ده تا گیرم اومده

من تا ۳۴ هر شب گذاشتم. تا ۳۶ شب در میون. بعدم قطع کردم. واژینال گذاشتم من

دقیقا منم گیرم نیومد دیشب برام آخرین شیاف هارو نوشت برای دو هفته آخر اما اصلا گیرم نیومد هرچی گشتم

من میزارم اما دکترم گفت تا دو هفته دیگه بیشتر نزار یعنی ۲۰ روز گفت بعدش که زایمان کنی هم مشکلی نداره

کجامیشینی؟

باید تا ۳۷ بزاری

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی