از تجربیات سزارینتون بگین لطفا

۴ پاسخ

سرچ کن تجربه کلی تجربه میاد بالا

من که عملم عالی بود و سبک انگار رفتم دندون پزشکی اومدم خیلی راضی بودم پمپ دردم داشتم

خیلی راحت بود اون قدر که استرس داشتم اصلا اونطوری پیش نرفت از همون اول هم پمپ درد برام زدن خیلی راحت بودم

دوتا تجربه دارم
یکی با بی حسی
یکی بیهوشی
اولی بیهوش شدم و پمپ درد داشتم
دردی نداشتم تا ماساژ رحمی و اولین پایین اومدن از تخت
دومی بی حس شدم و پمپ درد نداشتم
از همون ریکاوری درد خفیف داشتم و هر ۶ساعت شیاف میذاشتم
تو دومی زودتر سرپا شدم نمیدونم بخاطر تجربه بود یا چی...

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان نانا ها🥰😘😍 مامان نانا ها🥰😘😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی