لطفا میشه از تجربیات زایمان طبیعیه سومتون بگین؟

۴ پاسخ

فک نکنم حالا تجربش ندارم ولی چیزی ک مادرم میگه راحته بنظر خودمم راحته چون ب اندازه کافی میدونی چطوری زور بدی و اینکه واژن هم باز شده یکم

من دختر دومم سومی بود با فاصله 8 سال اذیت شدم بچه دومم از همه راحت تر بود چون فاصله اش یک سال بود .اما دخمل سومی بود یکم اذیت بودم اما در کل دردای خیلی شدید 20-30دقیقه است

سوم ها.الان کار هرکسی نیست سه تا آوردن.خدایی شوهرتون کارخونه داری چیزیه

منم میخام بدونم برا منم سومیه 😁

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی