فک نکنم حالا تجربش ندارم ولی چیزی ک مادرم میگه راحته بنظر خودمم راحته چون ب اندازه کافی میدونی چطوری زور بدی و اینکه واژن هم باز شده یکم
من دختر دومم سومی بود با فاصله 8 سال اذیت شدم بچه دومم از همه راحت تر بود چون فاصله اش یک سال بود .اما دخمل سومی بود یکم اذیت بودم اما در کل دردای خیلی شدید 20-30دقیقه است
سوم ها.الان کار هرکسی نیست سه تا آوردن.خدایی شوهرتون کارخونه داری چیزیه
منم میخام بدونم برا منم سومیه 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.