۵ پاسخ

این کاناله تو روبیکا خیلی خوبه واسه کمکی ایده غذایی برنامه هم بخوای میده
@komaki_koudake_man

واکسنشو که زدی غذاشو شروع کن

من از ۴ماه شروع کردم

۶ ماهگی عزیزم

فکر کنم فقط فرنی و حریره بادام

سوال های مرتبط