۸ پاسخ

مبارکه عزیزم
چه علائمی داشتی و دردات نسبت ب ماهایی ک پریود می‌شدی چطور بود

بله دیگه😅 اگه پررنگه برو بده

عزیزم فردا صبح برو حتما هم نیاز نیس ناشتا باشی

مبارک
من باشم فردا میرم😁

به به بره بده نشون میده

برو بتا بده همین فردا😍

ارهههههه دیگهههه
مبارکهههه😍

بله مبارکه

سوال های مرتبط