خانمای قزوینی سونوی انتی کجا رفتید؟؟🤔
چقد میشه هزینه ازمایش و سونو؟

۴ پاسخ

من معین الدین داپلر داشتم شد ۴۷۰۰
ولی انتی بدون داپلر ۲۳۰۰ بود
آزمایش فرزام ۱۷۰۰.
بهار هم ۱۶۰۰ بود.

من مریم امینی رفتم ۱۸۰۰

من بیمارستان پاستور رفتم سونو با بیممون قرارداد داره شد 12۰0
ازمایش فرزام رفتم 1700

من اومدم قزوین پیش دکتر مریم امینی رفتم کارش عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان rabert🫶 مامان rabert🫶 هفته شانزدهم بارداری