من معین الدین داپلر داشتم شد ۴۷۰۰
ولی انتی بدون داپلر ۲۳۰۰ بود
آزمایش فرزام ۱۷۰۰.
بهار هم ۱۶۰۰ بود.
من مریم امینی رفتم ۱۸۰۰
من بیمارستان پاستور رفتم سونو با بیممون قرارداد داره شد 12۰0
ازمایش فرزام رفتم 1700
من اومدم قزوین پیش دکتر مریم امینی رفتم کارش عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.