خانمای زاهدانی واسه سونو انتی کجا رفتید

۸ پاسخ

فدای تو

فقط خردمند اگ جای دیگ بری بعد تحویل نمیگیره

ن گلم منم سونو اولم جای دیگ گرفتم

سونو اول ببرنشون بده خودشون حساب میکنن بعد بهت وقت میدن

بهم واس ده روز بعد نوبت داد گفت هنوز وقت داری پنج روز گذشته پنج روز دیگ مونده

بری سونو تو حساب میکنه اگ وقت داشته باشی چندروز بعد نوبت میده اگ وقتی داشته نباشی واس همون روز نوبت میده

من طاهری نوبت گرفتم نوبت میده

دکتر اطهر عبدالرزاق نژاد، عالی بود

سوال های مرتبط

مامان rabert🫶 مامان rabert🫶 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملم🎀 مامان دخملم🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری