خانومای ابادانی برای سونو انتی کجا رفتید

۵ پاسخ

من هر دو بارداری رفتم مهر هم خیلی با حوصله توضیح میده همه چیزو هم تشخیصش خوبه واسه من ک هر دو بارداری جنسیت تو۱۲هفته هم درست گفت

سدیدی برو بهتر تشخیص میده نرو جای دیگ

انتی رفتم ماهان
انومالی مهر

دکتر سدیدی

من کلا مهر میرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهزاده آبی 💙 مامان شاهزاده آبی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان چراغ خونه مامان چراغ خونه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شکوفه‌‌ بهار🌱 مامان شکوفه‌‌ بهار🌱 ۳ ماهگی