سلام خانومای کرجی میگم ک شما بزا سونو انتی کجا رفتید ؟

۴ پاسخ

من آنومالی رو ۱۶۰۰ دادم

خدارحمي

من ان تی رو سرزعیم رفتم آنومالی رو خدارحمی

شیرنسب

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملم🎀 مامان دخملم🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وچهارم بارداری