۳ پاسخ

زوفا عسلی

ی دمنوش روتارین فک میکنم باید از داروخونه بگیری دم کنی بخوری خیلی خوبه منم همسرم مریض شده بود براش گرفتم خیلی خوب بود

دیفن هیدرامین

سوال های مرتبط

مامان دلینا خانم😍 مامان دلینا خانم😍 ۲ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی