۹ پاسخ

منم دخترم اینجوریه ولی چن باره هرچی گریه ام کنه نمیخرم براش خیلی بهتر شده چون فک میکنه با گریه میتونه رامم کنه ولی سخت در اشتباهه

بنام خدا دختر من امروز ۸۵۴بار قهر کرده

پسرمنم‌ همینطوره‌. واقعا‌ رفتارشون عذاب اوره‌‌ ولی میگن‌ تو‌ این سن‌ همه‌ بچه‌ ها‌ اینطورین‌. منکه‌ گاهی‌ دیگه‌ کتک‌ میزنم

اصلا به گریه هاش و اینکه هر دقیقه چیزی بخواد اهمیت ندید چون بچه ها شرطی میشن با گریه و جیغ وداد می خوان به خواستشون برسن

طبیعیه توی این سن دوست دارند هر چیزی می‌بینند داشته باشند ولی باید صبرت رو ببری بالا با قصه و بازی یادش بدی گریه فایده نداره همه چیز نباید ماله اون باشه ..... تسلیم خواسته های نامعقولی نشو گاهی تاییدش کن ولی قبل از گریه ن بعدش

اوووف دختر منم واقعا اخلاقاش خیلی مزخرف و عذاب اور شده

منم امروز با دلوین بیرون رفتم انقد گریه کرد و اذیت کرد ب گوه خوردن افتادم

دخترمنم همینطوریه برا همه چی مجبورم میکنه . خیلی شدید گریه میکنه اصلا هم آروم نمیشه ک نمیشه کلافم کرده .. نمیخرم ها ولی همون اخلاقش رو ترک نمیکنه

همه بچها ی چند بار همچین رفتاری میکنن چون فکر میکنن وقتی گریه کنن جیغ بزن مجبور میشی اون چیزو براش بگیری اگه چندبار گریه کنه و شما نخری و بگی اگه گریه نمیکردی میگرفتم کم کم خوب میشه وگرنه تا همیشه این میشه عادتش من ی داداش دارم اولا کم کم گریه میکرد بابام براش میخرید باورت نمیشه الان هفت سالشه هنوزم هرچیزیو با گریه ب دست میاره خیلیم بدتر شده از قبل ی جیغا میکشه ی جوری خودشو میزنه و گریه میکنه ک ادم شاخ درمیاره

سوال های مرتبط

مامان گندمک مامان گندمک ۳ سالگی
خانما منو گندم رفتیم نون بخریم یکم وسیله لازم داشتم رفتم فروشگاه گریه ک من بستنی میخوام آنروز سرما خورده علائم داره من گفتم برات خوب نیست نخر گفت میخوام منم خریدم خیلی گریه کرد مجبوری خریدم اومدم بیرون براش باز کردم بخوره بستنی نصف شد از وسط گفت من سالم میخوام یهو شروع کرد گریه‌گریههه بستنی زد به موهاش خیلی گریه کرد چند دیقه موندم آروم بشه نشد دستشو کشیدم تا برسیم خونه فقط گریه جیغ به من دست نزن همه جاشو چنگ گرقته من نفهمیدم بااین پا چ جوری اینو آوردم کشون کشون چقد خونه گریه کرده خیلیی زیاد آب دادم گریه کرد لبش خشک بود پاره شد همه مردم نکاه میکردن جایی نبودم بتونم اسنپ بزنم یه طرفه بود اونجا بستنی رو ک پرت کرد بعد نمیدونم چرا یه‌ک اینطوری کرد انقد ناراحتم منم زدمش خیلی صداش،زیاد بود ما آسانسور نداریم تا طبقه سوم گریه جیغ خودشو میزد بچهای شما اینطوری میکنن تاحالا اینطوری نکرده تنبیه کردم گفتم از این به بعد حق نداری بامن بیای بیرون من هلاک شدم تا خونه کاش، نمیرفتم خودم از ساعت ۱۲ سرپا بودم کلی کار دارم هنوز این پیرمو درآورد
شیر خشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک