منم دخترم اینجوریه ولی چن باره هرچی گریه ام کنه نمیخرم براش خیلی بهتر شده چون فک میکنه با گریه میتونه رامم کنه ولی سخت در اشتباهه
بنام خدا دختر من امروز ۸۵۴بار قهر کرده
پسرمنم همینطوره. واقعا رفتارشون عذاب اوره ولی میگن تو این سن همه بچه ها اینطورین. منکه گاهی دیگه کتک میزنم
اصلا به گریه هاش و اینکه هر دقیقه چیزی بخواد اهمیت ندید چون بچه ها شرطی میشن با گریه و جیغ وداد می خوان به خواستشون برسن
طبیعیه توی این سن دوست دارند هر چیزی میبینند داشته باشند ولی باید صبرت رو ببری بالا با قصه و بازی یادش بدی گریه فایده نداره همه چیز نباید ماله اون باشه ..... تسلیم خواسته های نامعقولی نشو گاهی تاییدش کن ولی قبل از گریه ن بعدش
اوووف دختر منم واقعا اخلاقاش خیلی مزخرف و عذاب اور شده
منم امروز با دلوین بیرون رفتم انقد گریه کرد و اذیت کرد ب گوه خوردن افتادم
دخترمنم همینطوریه برا همه چی مجبورم میکنه . خیلی شدید گریه میکنه اصلا هم آروم نمیشه ک نمیشه کلافم کرده .. نمیخرم ها ولی همون اخلاقش رو ترک نمیکنه
همه بچها ی چند بار همچین رفتاری میکنن چون فکر میکنن وقتی گریه کنن جیغ بزن مجبور میشی اون چیزو براش بگیری اگه چندبار گریه کنه و شما نخری و بگی اگه گریه نمیکردی میگرفتم کم کم خوب میشه وگرنه تا همیشه این میشه عادتش من ی داداش دارم اولا کم کم گریه میکرد بابام براش میخرید باورت نمیشه الان هفت سالشه هنوزم هرچیزیو با گریه ب دست میاره خیلیم بدتر شده از قبل ی جیغا میکشه ی جوری خودشو میزنه و گریه میکنه ک ادم شاخ درمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.