دختر من دقیقا از سن یک سال و ۸ ماهگی تبلت مخصوص خودش رو داره
الان کاملا یه چیز عادیه براش
یعنی گاهی شده که تا یک هفته من تبلتش رو شارژ نذاشتم
دست هر بچه ای هم گوشی ببینه میگه بذار کنار بیا بازی کنیم
بنظرم از قدیم راست گفتن که اگر هر کسی رو از هر چیزی منعش کنی بیشتر به سمتش میره
یادمه خیلیییییی ها بهم میگفتن که به دخترت تبلت نده و فلان و بهمان …..
ولی خوشحالم که هیچوقت به حرف کسی گوش نکردم 😃😃😃😃
از خودتون شروع کنید کمتر گوشی دست بگیرید باهاش وقت بیشتری بگذرونین بچهها از روی بیکاری رو به گوشی میارن
ببر بيرون بگو جا مونده خونه خودتم كمتر بگيردستت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.