من تا زدم بیارم تو ماشین کلی بهانه گرفت بردمش خانه بازی ۱ ساعت بازی کرد عالی بود اومدنی تو ماشین باز شروع کرد درد درد استا مینوفن داده بودم رسیدم خونه خوابید شب تا صبحم یکی ۲ بار استادادم فرداییش دیگه تب نکرد سبک بود خداروشکر ولی تا همین چند روز پیش تا بهش میگفتم پاشو یا ی کاری انجام میداد دعواش میکردم مینشست زمین شروع میکرد درد درد درد 😆😆😆
عزیزم از همه ی واکسن ها راحت تره اونقدر راحته بنظرم استامینوفن هم لازم نیستش اصلا استرس نداشته باش
برا پسرم به دوتا دستش زدن اذیتش کمتر بود دیگه تو راه رفتن مشکل نداشت
دست راست وپای چپ
۲ تاست گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.