اره هرچه زودتر ببری زودترمیره منم گذاشتم توخونه دستگاه سه روز یکسره رفت بعدش بهم قطره داد سه روزم اونو دادم
فردا ببرمتخصص ازمایش مینویسه و اگه کم باشه قطره میده زودی خوب میشه
زودترببرکه زیاد نشه
دکتر اطفال قطره میده. اونو سر وقت بده با شیرخشک و ترنجبین من رو دخترم جواب بود تا ۱۳روزش خوب شد
قطره نعوناستر عالیه
فقط آب انار چند قطره دوای درده
احتمالا شیرت واسش کافی نیس داره آب بدنش کم میشه اگه کم ادرار میکنه بهش شیرخشک بده نزار بیشتر بشه زردیش عزیزم
۳یا ۴ روزگی از ش آزمایش بگیرین ببینین چنده، اگخ بالا بود دستگاه بگیرین، برا من دکتر گفت سه روزگی آزمایش بگیرین، من نگرفتم، ۵ روزگی خیلی زرد بود، بردمش ۱۷ بود😢 دیگه دو شب تو دستگاه بود، تا اومد زیر ۱۰
بهش بکوب تا نیم ساعت شیر بده بزار دفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.