۳ پاسخ

عزیزم شما چه قرصایی استفاده کردین
چه امپولایی استفاده کردین واسه فولیک فولیکول غالب؟؟

منم دارم آمپول میزنم واسه چهارشنبه میخوام برم سنوگرافی انشاالله ضخامتم رفته باشه بالا فولیک فولیکول غالب بالا۱۹ داشته باشم بهم آزاد سازی بزنه دکتر اقدام کنم بارداربشم ۴سال ۸ماه اقدامم 😭🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

ان شاء الله ک خیره عزیزم

امین عزیزم ✨🌹

سوال های مرتبط