۲ پاسخ

من مدتی هست که میرم
خیلی خیلی توصیه میکنم
بچه ها بازیای هدفمند میکنن
هم سن و سالاشونو میبینن
مامانا هم از کارشناسای کارگاه کمک میگیرن،راجب تغذیه و همه چی

منم دوس دارم دخترمو ببرم
امیدوارم کسی رفاه باشه بیاد تجربه بگه

سوال های مرتبط

مامان مبین🩵 یاسین مامان مبین🩵 یاسین ۱ سالگی